tiistai 8. heinäkuuta 2014

hellemekko + farkkuliivi

Jee, helle! Oon odottanut, että tulisi vähän lämpimämmät ilmat ja pääsisin kokeilemaan farkkuliivin yhdistämistä mekkoihin ja toppeihin. Vähän tää näytti ehkä rekkalesbommalta kuin mitä päässäni ajattelin, mutta silti mun mielestä kiva, rento lauantain shoppailupäivän (shoppausta poikaystävälle siis, mun shoppausaikahan on vasta sitten seuraavaa kapselia valmisteltaessa!) asu.

Tykkään noista sandaaleista niiin, toivottavasti säät nyt pysyi sandaalisuotuisina vielä hetken :)







2 kommenttia:

  1. Onpas kiva!! Mä oon vannonut etten lähes tähän mukaan, mutta katson tuota mun kaappia ja sun perustelut alkaa todella uppoamaan... ongelmana minne tunkea loput vaatteet näin pienessä kämpässä! - M
    www.lily.fi/blogit/urban-dreams

    VastaaPoista
  2. Mulla oli sama ongelma ensin, mutta sitten kun järjestelin uutta pienentynyttä kapselivaatekaappia, niin hupsheijaa mulla olikin kaksi alinta hyllyä vaatekaapissa ihan tyhjinä, joten säilön "ei-kapselikamat" siellä. Se on myös siitä kiva, että sit kun alkaa suunnittelemaan uutta kapselia tai kesken kapseliseasonin haluaa muuttaa yhden (tai useamman) vaatteen toiseen, niin ei tarvitse lähteä mistään häkkivarastosta roudaamaan. Plus poikaystävän vaaterekiltä sai myös yllättävän helposti raivattua tilaa mun ripustusta vaativille varastovaatteille ;)

    VastaaPoista