keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Talvikapseli on täällä!

Vihdoinkin sain aikaiseksi kuvata koko kapselin kasaan ja laittaa sen tänne näkyville. Kapseli on ollut ajatuksen tasolla koossa jo jonkin aikaa, mutta tän kahdessa kaupungissa asumisen takia aina joku vaate oli väärässä kaupungissa. Eihän tää kyllä edes oo nyt kuin kolme päivää myöhässä, joten voin vähän taputella itseäni selkään :) Mulla on jo muutamat talvikapselista kootut asutkin jemmassa, joten nyt toivottavasti saan postailtua vähän ahkerammin.

Saanko vielä sanoa: Oon niin innoissani tästä kapselista! Tuntui, että se tuli kasaan paljon helpommin kuin edeltäjänsä ja uskon, että tästä tulee ammennettua melkosen kivoja asuja. Ja kuulkaa, 35 vaatekappaletta kengät mukaan lukien! Se on saavutus se.




Violetit pallot merkkaa uusia vaatteita. Rahaa mulla meni tähän talvikapseliin noin 200 euroa. Ei ollenkaan paha kun ajattelee että siinä oli mun kolmen kuukauden vaateostokset. Erityisen innoissani oon uusista neuleista ja tekonahkahameesta ja -housuista. Niitä yhdistelemällä saa aikaan niiin kivoja ja erilaisia ja mukavan talvisia asukokonaisuuksia.

Viimeisessä kuvassa olevan väripaletin oon tainnut julkaista jo aikaisemminkin, mutta tässä se nyt vielä on. Yleensä mulle on tää väripaletin päättäminen ollut tuskaa, mutta nyt tääkin muotoutui jotenkin itsestään. Valkoinen väri ei kyllä oo nyt tässä kapselissa ihan niin isossa osassa kun suunnittelin, sillä en onnistunut tälläi talven kynnyksellä löytämään haluamiani valkoisia farkkuja mistään ja valkoinen neuletakkikin jäi haaveeksi. Mutta toisaalta, kapseliin mahtuisi vielä ne 2 vaatekappaletta, joten jos sellaiset sattuu tulemaan vastaan, niin en ehkä kiellä itseäni ostamastakaan....

Oon suunnitellut jo tulevia asuja superinnoissani ja tein suunnitelmista itseasiassa vähän kollaasejakin, joita voisin heitellä tänne blogiin vaikka huomenissa. Nyt tulee sit pari viikkoa talvitykitystä, sillä mulla on jo niin paljon materiaalia kasassa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti