lauantai 25. huhtikuuta 2015

4.15 Hippivibat






Huomasin, että tää toppi ei ole vielä päätynyt yhteenkään arkiasuun tänä keväänä, vaikka se onkin melkolailla mun to-go vaate, kun ollaan menossa jonnekin iltaa istumaan, mutta niistä kerroista tulee harvemmin otettua kuvia. Pitäis kyl petrata, niin näkisitte että kapselista see ammennettua bailuvaatteitakin! Nyt tein topista koulukelpoisen tutulla ja turvallisella farkut + neuletakki -yhdistelmällä. Korkeavyötäröiset farkut on tän kanssa must, koska se on niin lyhyt ja mulla ei ainakaan oo mitää kauheen kovaa tarvetta vilautella mun (tietysti tikkiin treenattua...) mahaa julkisesti.. :D

Toi toppi on myös yks parhaita kesävaatteita (mieti se + fakkurshortsit + kylmä kalja + festarit, ahhh) ja mietinkin tässä, jos näpyttelisin kesäkapselia varten tilauksen forever21:lle. Sieltä oon nimittäin löytänyt parhaat kevyet pikkutopit sekä pikkumekot, joita kesällä tunnetusti tarvitaan. Vaikka itseaisassa luulen, että tähän kesäkapseliin mun ei tarvii ihan kauheen monta uutta juttua ostaa. Silloin kun se alkaa, mä oon nimittäin elänyt kapselivaatekaapin kanssa jo vuoden! Toivottavasti siis mulla alkaisi pikkuhiljaa olla peruskomponentit kunnossa, jolloin uusiin kapseleihin tarvitsisi ostaa vain pari hassua season -juttua kerralla. Katsotaan miten käy :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti