torstai 29. lokakuuta 2015

6.10. Tylsyyden ylistys





Semiboring toimistolookki, mutta olkoon. Mun syyskapseli on itseasiassa semiboring kokonaisuudessaan, ainakin kun vertaa mun aikaisempaan tyyliin joka oli melko... no, räiskyvä. Kapselihommien myötä oon alkanut arvostaa yksinkertaisempia, helposti yhdisteltäviä vaatteita ja mun tyyli on muuttunut huomattavasti simppelimmäksi ja täytyy myöntää että tykkään siitä! 

Oon yhäkin värien rakastaja ja niitä tulee varmasti sisältymään mun kaikkiin kapseleihin, mutta nykyisin oon oppinut ostelemaan muitakin vaatteita kun ilotulituksen värisiä ja paljettikirjailtuja yksilöitä. Kun kapselissa on hyvä perusväripaletti kasassa, saa niistä muutamasta värikkäästä vaatekappaleesta paljon enemmän irti kuin jos koko kapseli on yhtä täyttä ilotulitusta (kts esim mun eka kesäkapseli, huh-huh). Tylsyys siis kunniaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti