torstai 10. syyskuuta 2015

6.1. Syyskapseli 2015



Juhuu, täällä ollaan! Se siitä, että mun piti skarpata syksyllä tän blogihomman (ja vaatehomman) kanssa. En tajua, miten voikin yhdellä ihmisparalla olla näin kiire (vai tuntuuko se vaan?). Mutta nyt kuitenkin lopultakin jo hetken kasassa ollut syyskapseli eetteriin!

Vähän väläyttelin mahdollisuuksia siitä, jos tekisin syyskapselin kokonaan ostamatta mitään uutta, mutta päädyin kuitenkin kaupoille hakemaan jotain pientä piristystä. Mutta vain 4 uutta vaatetta 33 vaatekappaleesta, on sekin aika hyvin! Muutama uusi vaate herättää monet vanhat henkiin ihan uudella tavalla, joten tuskinpa mulle tuleekaan sellaista täysin ostoksetonta kuukautta. Jos sen ostosten määrän tosiaan vaan pyrkisi pitämään noin viidessä vaatekappaleessa, niin se olisi mun mielestä jo todella bueno!

En oo syyskapselia ihan kokonaisuudessaan päässyt vielä hyödyntämään, koska aika iso osa vaatteista on Tampereella varastossa ja mä oon puolestani jumittanut Turussa jo ihan liian monta viikkoa putkeen. Ens viikonloppuna asiaan onneksi tulee muutos ja sitten koitan reipastua ja alkaa napsimaan syyskapselin asukuviakin!

Kivaa viikonloppua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti